افتتاح حساب ویندزور – آموزش ثبت نام بروکر ویندزور ۲۰۲۴

آموزش تصویری افتتاح حساب ویندزور به شما کمک میکند تا به راحتی بتوانید از طریق سایت بروکر ویندزور یک حساب معاملاتی واقعی باز کنید. دستورالعمل های ارائه شده در این راهنما را مرحله به مرحله و با دقت انجام دهید تا به سادگی و در طول چند دقیقه افتتاح حساب فارکس شما در بروکر ویندزور انجام شود.

برای افتتاح حساب ویندزور خلاصه کاری که باید انجام دهید این است که در وب سایت بروکر ویندزور ثبت نام کنید، مدارک و اطلاعات لازم را به ویندزور بروکرز ارائه کنید و یک حساب معاملاتی فارکس افتتاح نمایید.

مرحله اول: ثبت نام در ویندزور و ایجاد پورتال ویندزور بروکرز

به عنوان اولین گام در افتتاح حساب ویندزور، باید در بروکر ویندزور ثبت نام کنید تا یک پنل کاربری یا کابین مشتری در پورتال ویندزور برای شما ایجاد شود. برای این کار ابتدا روی این لینک کلیک کنید تا صفحه ای به شکل تصویر زیر باز شود. می توانید از محل نمایش داده شده زبان فارسی را انتخاب کنید.

ثبت نام ویندزور
تصویر صفحه ثبت نام ویندزور بروکرز

در این صفحه دو قسمت وجود دارد. قسمت “ورود” شامل آدرس ایمیل و پسورد است که پس از افتتاح حساب در مراجعات بعدی لازم است از این قسمت وارد پورتال کاربری خود شوید. برای ثبت نام در ویندزور، مطابق شکل بالا در قسمت “ثبت نام” اطلاعات فرم را کامل کنید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

  • نام کشور : اگر ایران در لیست مشاهده نمی شود. Others را انتخاب نمایید.
  • نام و نام خانوادگی (با حروف انگلیسی) بنویسید.
  • شماره موبایل (با ارقام انگلیسی)، بنویسید. در قسمت کد کشور ایران یا ۹۸ + را انتخاب نمایید.
  • رمز عبور یا پسورد خود را انتخاب نمایید که باید حداقل ۸ حرفی و شامل حروف بزرگ و کوچک لاتین و اعداد لاتین باشد.
  • در گزینه آخر، تایید کنید که تابعیت آمریکا ندارید.

در پایان این مرحله کابینه شخصی شما در پورتال ویندزور افتتاح شده و یک ایمیل به منظور فعالسازی کابین برای شما ارسال می گردد.

افتتاح حساب ویندزور
تصویر پورتال شما در بروکر ویندزور بعد از ثبت نام در مرحله اول

مرحله دوم: فعالسازی پورتال و تایید آدرس ایمیل

برای شما یک ایمیل با عنوان “تایید ایمیل حساب” ارسال می شود که حاوی لینک فعالسازی و لینک تایید ثبت نام ارسال شده است. اگر آن را دریافت نکرده اید ممکن است به فولدر اسپم ایمیل شما رفته باشد. اگر در فولدر اسپم نیز قرار ندارد. می توانید روی دکمه “ارسال مجدد ایمیل تاییدیه” کلیک کنید. تا دوباره ارسال شود. اگر باز هم دریافت نکردید. آدرس ایمیل خود را اشتباه وارد کرده اید. لازم است دکمه خروج بالای صفحه را بزنید و مراحل ثبت نام را مجددا از اول تکرار نمایید.

افتتاح حساب ویندزور
تصویر نمونه یک ایمیل ارسالی جهت تایید آدرس ایمیل

پس از کلیک روی لینک فعالسازی این پیام را مشاهده می کنید، روی ورود کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
پیام تایید ایمیل

پس از تایید آدرس ایمیل، پورتال ویندزور شما به شکل زیر نمایش داده می شود:

افتتاح حساب ویندزور
تصویر پورتال بروکر ویندزور در پایان مرحله دوم ثبت نام

در این مرحله شما می توانید با کلیک روی عبارت “دمو” یک حساب آزمایشی در بروکر ویندزور افتتاح کنید. اما برای افتتاح حساب واقعی در بروکر ویندزور ابتدا لازم است به مرحله سوم بروید و مشخصات فردی خود را کامل کنید.

مرحله سوم: تکمیل مشخصات فردی و افتتاح حساب ویندزور

برای افتتاح حساب بروکر ویندزور ابتدا لازم است که اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید. برای این کار در قسمت مشخص شده در شکل بالا روی دکمه “پروفایل خود را کامل کنید“، کلیک نمایید. همه موارد را مطابق تصویر تکمیل نمایید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید: (توجه داشته باشید که تاریخ ها می بایست به میلادی تکمیل شوند و کلیه فیلد ها را با حروف و ارقام لاتین تکمیل نمایید. جهت تبدیل تاریخ شمسی به میلادی می توانید اینجا کلیک کنید.)

افتتاح حساب ویندزور
تکمیل اطلاعات شخصی

اطلاعات تماس و آدرس را با حروف لاتین تکمیل نمایید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
تکمیل اطلاعات تماس و آدرس

شغل خود را بنویسید و سایر اطلاعات شغلی را تکمیل نمایید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
اطلاعات شغلی

در قسمت “برآورد معاملات” هدف، ماهیت، تعداد و حجم معاملات ماهانه خود را تعیین کنید (به صورت تقریبی) و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
اطلاعات برآورد معام

در قسمت “تجربه معامله گری” اگر تازه کار هستید می توانید مانند شکل تکمیل نمایید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
تجربه معاملاتی

در این قسمت “لوریج” حساب خود را انتخاب نمایید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
انتخاب لوریج حساب

با شرایط معاملات و قرارداد حساب مشتری موافقت نمایید (تیک بزنید)  و  روی دکمه پایان کلیک کنید:

افتتاح حساب ویندزور
پذیرش شرایط توافقنامه مشتری

پس از آن صفحه پورتال شما به شکل زیر نمایش داده می شود که می توانید روی گزینه “حساب حقیقی باز کنید” کلیک کنید و حساب معاملاتی خود را افتتاح نمایید.

افتتاح حساب ویندزور
روی دکمه افتتاح حساب حقیقی کلیک کنید.

در پنجره ای که باز می شود، ارز حساب را انتخاب کنید (معمولا دلار آمریکا USD) و رمز عبور فعلی را که زمان ثبت نام انتخاب کردید، وارد نمایید و سپس دکمه “ایجاد حساب” را بزنید:

افتتاح حساب ویندزور
رمزی که هنگام ثبت نام در مرحله اول نوشته اید را وارد کنید و روی دکمه ایجاد حساب کلیک کنید.

پس از افتتاح حساب کابینه شما به شکل زیر نمایش داده می شود:

افتتاح حساب ویندزور
افتتاح حساب ویندزور - آموزش ثبت نام بروکر ویندزور ۲۰۲۴

مرحله چهارم: ارسال مدارک

جهت افتتاح حساب ویندزور بروکرز، لازم است تا از قسمت “آپلود مدارک” نسبت به بارگذاری و ارسال تصویر مدرک شناسایی و مدرک تاییده آدرس (قبض تلفن، برق یا …) اقدام نمایید:  

ابتدا تصویر پشت و روی کارت ملی (آی دی کارت) یا گذرنامه یا گواهینامه پس از ارسال ، تصویر قبض آب یا برق یا هر نوع تصویر تایید آدرس که در اختیار دارید را بارگذاری کنید.

افتتاح حساب ویندزور
آپلود تصویر کارت شناسایی

سپس نوبت به آپلود تصویر مدرک تاییدیه آدرس می رسد.

مدرک تاییدیه آدرس : میتوانید از اسکن یکی از قبوض تلفن، برق، گاز … و یا تلفن همراه خود، استفاده نمایید. این قبض میبایست به نام شما بوده و بیش از ۶ ماه از تاریخ صدور آن نگذشته باشد، توجه: از قبض آب و برق و … که به نام پدر و یا مادر و یا همسر شما می باشد نیز می توانید استفاده کنید.

توجه داشته باشید جهت آن دسته از افرادی که امکان تهیه مدرک تاییدیه آدرس را از طریق قبض تلفن و…  را ندارند، یک راه جایگزین وجود دارد به این صورت که در نزد بانک سامان حساب پس انداز معمولی (سپرده کوتاه مدت) افتتاح نموده و از تصویر صفحه اول دفترچه حساب پس انداز صادر شده که در آن نام شخص و آدرس سکونت قید شده است به عنوان تاییدیه آدرس استفاده نمایند، در این حالت شما می‌بایست یک صورتحساب نیز از حساب فوق که دارای مهر شعبه و تاریخ می باشد تهیه نموده و تصویر آن را نیز ارسال نمایید.

افتتاح حساب ویندزور
آپلود تصویر تاییدیه آدرس

مرحله آخر: اطلاع رسانی به ایران بورس آنلاین و شارژ حساب ویندزور

شماره حساب خود را یادداشت کنید. شماره حساب را به همراه نام و نام خانوادگی خود از طریق آدرس ایمیلی که برای افتتاح کابین خود در پورتال ویندزور ثبت کرده اید، برای ما به آدرس [email protected] ایمیل نمایید تا پیگیری امور مربوط به حساب شما از سمت ما انجام شود و راهنمای لازم جهت شارژ حساب در اختیار شما قرار گیرد.

پس از اتمام مراحل افتتاح حساب ویندزور می توانید نسبت به شارژ حساب خود و انجام معامله اقدام نمایید. مبلغ مورد نیاز شارژ اولیه حساب ۵۰ دلار است. برای دریافت نرخ شارژ، راهنمای شارژ و شماره حساب های ریالی با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. در صورتی که سوالی برایتان پیش آمد، می توانید در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ با ما از طریق گفتگوی آنلاین سایت، ایمیل یا تلگرام مطرح فرمایید.

برای واریز دلار به حساب معاملاتی کافی است که معادل ریالی آن را به یکی از حساب های بانکی ما در ایران واریز نمایید. ما در کوتاهترین زمان ممکن مبلغ دلاری را به حساب معاملاتی شما واریز خواهیم کرد. زمان لازم برای واریز به حساب معاملاتی در حدود دو ساعت می باشد. نرخ واریز و برداشت بر پایه نرخ روز محاسبه می شود و در روز های کاری می توانید نرخ واریز و برداشت را از ما استعلام نمایید.

در انتها پس از افتتاح حساب و اتمام مراحل کابینه شخصی شما در پورتال ویندزور شبیه به این تصویر خواهد بود:

ثبت نام ویندزور و افتتاح حساب ویندزور
تصویر پورتال ویندزور در پایان مراحل ثبت نام و افتتاح حساب ویندزور